Apa Yang Terkini

Sedang Diselenggara Semula. Padan Muka Semua. Kah kah kah!!

Lintas Lalu Ke Parlimen

Sedang Diselenggara Semula. Padan Muka!!

Friday, January 9, 2009

isu GAZA ISRAEL = NEGARA ARAB & NEGARA BARAT

lepas abes sperm tgk ke-3 3 vid nih aper yg aku nmpk hishamuddin bukannyer obses dengan demokrasi.. cumer nmkp mcm memasang perangkap utk YB BN atas dasar demokrasi yang dibawa oleh negara2 bekas jajahan british..

mengikut sejarah tamadun dunia (seawal zaman nabi adam) lawan demokrasi barat @ atau demokrasi bukan islam adalah demokrasi didalam islam atau dalam erti kata lain demokrasi islamik atau lebey senang ajaran allah swt, dan ini terbukti dari zaman awal kemunculan fir'au yang mana kaum yahudi ditindas dan diselamatkan oleh nabi musa a.s

dan mengikut sejarah peradaban dunia jua sesiapa sahaja baik bangsa, kuasa, empayer mahupun pengaruh yang berjaya menaluki jurusalam pasti akan menjadi kuasa multak dunia dan ini terbukti dari kesah sejarah dari empayer rome, islam dan yang terakhir sebelum kemasukan ISRAEL iaitu british.

Mengikut kata hishamuddin didalam video nih, tertubuhnya negara ISRAEL nih adalah kerana penempatan askar-askar Amerika disana, dan ia terbukti Amerika menaluki dunia. dan sebagai contoh lain ialah isu pencerobohan tentera keatas VIEATNAM, IRAQ & KUWAIT cuma kali ini bukan dari sudut jajahan namun jika dikaji dengan lebih halus yakni dari sudut jajah pula boleh dikatakan kaum yahudi menjadi mengunakan soft-power seperti yang diutarakan oleh abang pergurusi hensem dari awani dan ternyata mereka lebih maju dalam sektor ini.

Sudut Pandang 1/3


Sudut Pandang 2/3


Sudut Pandang 3/3 (finale)

No comments: