Apa Yang Terkini

Sedang Diselenggara Semula. Padan Muka Semua. Kah kah kah!!

Lintas Lalu Ke Parlimen

Sedang Diselenggara Semula. Padan Muka!!

Tuesday, March 23, 2010

Percaya Dengan Yang Ada!!




Alhamdulliah...Berkat saki baki doa dan sisa-sisa semangat aku dan org yang ada sekeliling aku akhirnya aku menang dalam kes terhadap aku "Sesyen 186 kanun keseksaan" dari 29hb. Sept.2008. Dan hari ini 23hb Mac 2010 aku bebas dari pertuduhan.

Kemenangan ini bukanlah kemenangan aku seorang malah untuk semua terlibat dan ditindas oleh sistem Police Brutality & kemenangan ini jua untuk seluruh scene yang dihambat oleh golongan yang gila dengan duniawi.

Tak lupa pada YA Dato' Marina Hj Yahya yang membuktikan Keadilan Itu Memang Wujud.

Bagi rakan di rumah besi, terima kasih jua dengan dorongan semangat kalian.

Ini untuk semua...
Terima kasih untuk semua...



Pedulik Apa Aku!!

No comments: