Apa Yang Terkini

Sedang Diselenggara Semula. Padan Muka Semua. Kah kah kah!!

Lintas Lalu Ke Parlimen

Sedang Diselenggara Semula. Padan Muka!!

Friday, January 31, 2014

Anwar Hanya Bekas Banduan Penjara Kajang!!


sedar tak korg...

ramai yg dok tanya gua psl kajang tapi gua senyap xnak ulas tapi still ramai yg desak gua komen pasal anwar di kajang...

back to basic...
jika jawatan menjadi ukuran antara menteri kabinet pusat dan exco ramai pertanggapan menteri kabinetlah yg direbut tapi jika gua diberi pilihan gua akan pilih exco...

mengapa?
kerna inilah lubuk politik, tak kiralah ia lubuk emas utk suku sakat kroni atau mencari pengaruh kepimpinan,

selama ini anwar hanya ketua pembangkang dan selama itu jua dia memengang gelaran ini tidak banyak hasil dapat dikerah selain hanya mengusulkan idea dan bahas di parlimen sedangkan raja-raja melayu hanya mendengar suara pemerintah tak kiralah negeri itu pakatan mahupun barisan maka itulah komen gua mengapa anwar lepak di kajang dan mendapatkan jawatan MB selangor yg kononnya ada perebutan antara khalid dan azmin hanyalah utk mengalih tumpuan media perdana...

PAS menang '15' kerusi dan PKR hanya '14' maka mengapa harus panik?

bak kata ahmad idham "jika tak pernah kuarkan duit sendiri utk buat filem jgn kritik filem org lain" maka samalah konsep politik, jika tak pernah ditikam dalam politik maka usahlah perasan tabah berpolitik seperti kata MALCOM-X "if you're not ready to die for it, put the word 'freedom' out of your vocabulary."

akhirkata... gua hanya mengarut maka sila jangan percaya!!

yey!!

Pedulik Apa Aku!!

No comments: