Apa Yang Terkini

Sedang Diselenggara Semula. Padan Muka Semua. Kah kah kah!!

Lintas Lalu Ke Parlimen

Sedang Diselenggara Semula. Padan Muka!!

Wednesday, February 4, 2009

"Saya Kambing Hitam!!" - Kata dia..

"Saya Kambing Hitam!!"
Yar itu katanya dan dalam masa yang sama jua kerajaan Pakatan Rakyat (PR) dilanda gelombang C4 yang meletup dari pusat kawalan shah alam ataupun didasar tasik putrajaya..

hahahahha...bukan hohoho

Abg Najib kita berkerja keras dengan penuh keyakinan bahawa Perak miliknya dengan berpindahnya servis 3 DUN dari PR ke BEBAS.

Dan dalam masa yang sama jua Injinier Perak pula memohon kepada sultannya agar diadakan pilihanraya kelak untuk bermain catur dengan najib dan berselang-seli dengan iklan kes wanita Mongolia.

Jika Perak milik PR resahlah jiwa Raja Muda Perak dan jika Perak dimiliki BN maka gelisah jua rakyat Perak.

Manakala yang terkini dikatakan pelbagai rakyat berhimpun dirumah Injinier Perak untuk mendapatkan gambaran lebey dekat dan khabaran lebey jelas dari berita agen pemusnah kerajaan dan manakala tindakan yang kononnya bijak dari SPR yang bekeras tidak mahu diadakan pilihanraya adakah campur-tangan orang-orang yang mahukan kuasa dengan segara.

Dimana BPR dan SuruhanJaya yang sebok duk tangkap orang dengan kes rasuah RM200 dan mana dia geng yang belasah tahanan kes politik wang!! Nah ini lah kes pure pasal rasuah yang boley diklasifikasikan dengan kes rasuah kuasa atau salah guna kuasa.

p/s=Sperm percaya ini semua plan peralihan tumpuan dan bonusnya plan peralihan kuasa.

No comments: