Apa Yang Terkini

Sedang Diselenggara Semula. Padan Muka Semua. Kah kah kah!!

Lintas Lalu Ke Parlimen

Sedang Diselenggara Semula. Padan Muka!!

Wednesday, October 24, 2007

PKK

Ramai dari kalangan teman sperm bertanyakan konsep, fahaman dan haluan blog sperm ni. Ramai jua yang tertanda-tanya dan keliru. Tak kurang jua ada yang menganggap yang sperm nih tak ubah seperti golongan "Berhaluan Kidal", dan ada jua mengelarkan sperm dengan gelaran "Anti-KERAjaan", dan ada jua berpendapat yang sperm nih berfahaman "Komunist".

"Hargh Hargh Hargh" Gelak sinis sperm mendengar segala gelaran yang dianugerahkan dan kalangan rakan teman dan sahabat kawan.

"Apa-apa ajer lah" semua sperm tercengang mendengar jawapan yang menghampakan tapi mereka pasti sperm akan meberi jawapan yang pasti.

"PKK.. Politik Kedai Kopi, atau lebey tepat lagi Sembang Kedai Kopi, kalu nak kauw lagi Warga Kedai Kopi."

Itulah konsep yang pasti dan suasana yang jelas. Dan sperm umpama berjuta pahlawan yang harus berjuang untuk mendapatkan Ovum untuk hasil yang berkuaili demi meneruskan generasi dan generasi seterusnya.

"Kerajaan Setitik Mani"

Whateverr kata awex stailoz Kay-Hell zaman Astro-not-There masa kini.

Sebentar tadi sperm bersama rakan sperm keluar minum malam bersama rakan-rakan GURLznya (nice looking larr). Tapi sebelum tu ada isu menarik di bilik sperm sebelum sperm kuar minum. Sembang politik kalangan rakyat tak seswey dibawa ke kedai minum. Tersenyum aku dengan kata-kata itu. Tapi sebaliknya yang berlaku. Pada mulanya agak kekok untuk sperm menyesuaikan diri dikalangan Gurlz yakni rakan pada rakan sperm. Tapi di akhir perbualan barulah sperm dapat menyesuaikan diri yang sebenar.

Setentunya isu PolitikShitIt. Tapi asasnya adalah sejarah. Tanpa sejarah maka tak wujudnya PolitikShitIt. Walau apa jua pandangannya kami tetap berbingcangkan berkenaan sejarah. Bermula dari sejarah Hitler membawa ke sejarah North Of Korean dan terus lancar menuju kearah asal-usul melayu dan melencong ke arah sejarah tanah semenanjung yang kini diberi nama MALAY-sia....L.(L--->Luck)

Banyak pekara yang disentuh dan tak perlu diutarakan ke tanah utara kerana ia sembang kedai kopi. PKK, POLITIK KEDAI KOPI.

p/s=PKK Pengkritik Ketelanjuran Kerajaan

No comments: