Apa Yang Terkini

Sedang Diselenggara Semula. Padan Muka Semua. Kah kah kah!!

Lintas Lalu Ke Parlimen

Sedang Diselenggara Semula. Padan Muka!!

Tuesday, October 23, 2007

Tahniah Untuk Astro-Not



Dr Sheikh Muszaphar Shukor..
tahniah untuk anda setelah berjaya menjejakkan kaki semula ke bumi yang nyata. macammana dengan misi anda kesana. berhasil? berjaya? sempat ker? yerlar tempoh anda kesana pun agak sekejap. dapatkah apa yang anda cari disana? atau anda ketemui sesuatu disana? jangan bawak balik virus dah larr..(sebab baru lepas tgk citer Species jadik pengaruh barat masih meletak kat otak nih)

Tun Dr. Mahathir bin Mohamad..
tahniah untuk anda jua kerna sudah berjaya keluar dari IJN dan tahniah jua untuk projek astro-not pertama warga "MALAY-SIA....L" dengan kos pembelanjaan beberapa ketul jet dari RUSSIA...L projek ini berjaya terlaksana di peringkat awal.

Malaysia..
tahniah jua diucapkan kerna berjaya menghantar wakil islam kesana dan menjadi kebanggaan hampir seluruh negara islam yang lain..

Moga dengan misi ini tidaklah Dr Sheikh Muszaphar Shukor digelar pelancong angkasawan dan dengan misi ini jua tidaklah kian sepi dengan pelbagai isu lain seperti "Siapa yang bakar bendera di Batu Buruk?" "Siapa yang menjadi dalang pembunuhan warga Mongolia?" "Siapa yang mendedahkan video LINGAM?" "Siapa yang menjadi punca penyalahgunaan dana kerajaan dalam kementerian?" "Siapa yang sebenarnya mempunyai kabel kuat dalam LPKP sampai matinya 20 org dalam kemalangan bas?" dan banyak lagik...

No comments: